Moje motto

„Często spotykam się ze stwierdzeniem, że wszyscy jesteśmy niepełnosprawni. Ludzie bywają okaleczeni w najróżniejszy sposób: zatruci przez toksyczne relacje, zranieni przez miłość, przytłoczeni utratą pracy, rozdarci wewnętrznie z powodu rozpadu rodziny, sparaliżowani strachem czy niepokojem... Okaleczenie może dotyczyć każdego, w każdej sferze życia i w każdym środowisku społecznym” - J.-B. Hibon "Pijany ze szczęścia. Opowieść o życiu spełnionym"

środa, 24 grudnia 2014

Wszyscy, wszystkim ślą życzenia

SMSowo, za pomocą kartek pocztowych, komunikatorów internetowych, portali społecznościowych. rozmów telefonicznych oraz przypadkowych i mniej przypadkowych spotkań. Dlatego też i ja chciałabym złożyć życzenia świąteczne moim czytelnikom. Nie będę się siliła w tym roku na oryginalność. Wybaczcie, od kilku tygodni zmagam się z przeziębieniem, a jeszcze dzisiaj w ramach wolontariatu siedziałam całe przedpołudnie z dzieciakami na szkolnej świetlicy. Wcześniej jednak wstąpiłam na ostatnie roraty, na których była 4 najwytrwalszych dzieci(wyłączając ministrantów, którzy mieli  rano swój dyżur). A tak w ogóle to dziękuję pani Kopacz za "prezent" na święta. Na szczęście o wieczerzę wigilijną nie muszę się martwić - spożyję ją w domu rodzinnym. A porządki miałam robione na bieżąco, więc raczej sobie z tym poradziłam w godzinę. Choinkę też już ubrałam - mam nadzieję, że mój mały kociak nie będzie zbytnio ciekawy. Teraz akurat śpi sobie w pudle po drzewku. Tak też można ha, ha, ha. Planuję też pójść na pasterkę o północy, jak zresztą co roku. Schola co prawda ma swój dyżur na pasterce dla młodych małżeństw o 22:00, ja jednak nie wyobrażam sobie pasterki o innej porze niż 24. Wracając do życzeń posłużę się wierszem, który ktoś kiedyś powiedział na szkolnych jasełkach, a który krąży po Internecie:
Wesołych Świąt!
Bez zmartwień,
Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
Z gościem, co niesie szczęście!
Czeka nań przecież miejsce.
Wesołych Świąt!
A w Święta,
Niech się snuje kolęda.
I gałązki świerkowe
Niech Wam pachną na zdrowie.
Wesołych Świąt!
A z Gwiazdką! -
Pod świeczek łuną jasną
Życzcie sobie - najwięcej:
Zwykłego, ludzkiego szczęścia

2 komentarze: