Moje motto

„Często spotykam się ze stwierdzeniem, że wszyscy jesteśmy niepełnosprawni. Ludzie bywają okaleczeni w najróżniejszy sposób: zatruci przez toksyczne relacje, zranieni przez miłość, przytłoczeni utratą pracy, rozdarci wewnętrznie z powodu rozpadu rodziny, sparaliżowani strachem czy niepokojem... Okaleczenie może dotyczyć każdego, w każdej sferze życia i w każdym środowisku społecznym” - J.-B. Hibon "Pijany ze szczęścia. Opowieść o życiu spełnionym"

piątek, 5 maja 2017

Majowo z krzyżówką religijną

Nadszedł maj, a wraz z nim nieco dłuższe dni. Dla mnie maj dodatkowo oznacza smarkanie, kasłanie i prychanie z powodu alergii. Dlatego, może to głupio zabrzmi, ale kocham wszelkie załamania pogodowe uwalniające atmosferę z wszelkich pyłków, które powodują moje rozbicie i obniżenie się koncentracji. Wszelkie deszcze są dla mnie dużo lepsze od wszystkich innych farmaceutycznych wspomagaczy.
Od kilku dni żyję wyjazdem do Lwowa, który mam w ramach studiów. To już w poniedziałek, a ja ciągle mam poczucie zbyt szybko uciekającego czasu. A jeszcze przed wczoraj ksiądz proboszcz pokazywał mi swoje zdjęcia z czasów, kiedy on sam pracował na tamtejszej parafii. Zamieszania z organizacją było co niemiara, a o ich powodach pisałam w jednym ze wcześniejszych postów. Na szczęście wszystko poszło na plus dla mnie. Mam oprowadzać po dwóch obiektach i czuję pewną tremę. Wszak Lwów to nie moje Wadowice, o których mogę opowiadać godzinami. Ale taka już jest dola przewodnika. I nie piszcie mi, że to najfajniejszy zawód świata, bo tak jak właściwie w każdym innym trzeba się naharować za kilku.
Wracajmy jednak do rzeczywistości. Jutro sobota, więc dzień dla dzieciaków z naszego parafialnego Oratorium. W planach mamy podchody, które mam przygotować. A poza tym obiecałam scholi krzyżówkę i dotrzymałam słowa. A teraz dzielę się efektem moich wysiłków z Wami. Myślicie, że bardzo jest trudna?
Rozwiąż krzyżówkę. Litery z ponumerowanych kratek wpisane w odpowiednie miejsca poniżej ułożą hasło, mój ulubiony cytat z Pisma Świętego.




A na tego czytacza mojego bloga, który odważy się rozwiązać krzyżówkę i pierwszy odgadnie hasło czeka drobna nagroda :)

6 komentarzy:

  1. Jeżeli Bóg jest z nami to któż przeciwko nam!
    karolinko- w diagramie krzyżówki w haśle nr 5 przesuń 5 na czwarta pozycję. pozdrawiam i zazdroszczę wyjazdu, może kiedys spełnię marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Grażynko! Nagroda powędruje do Ciebie.
      I dzięki za spostrzegawczość. Niestety, krzyżówka powędrowała na scholę w powyższej wersji i był mały kwas... Pozdrawiam

      Usuń
  2. Karolinko, trzymam kciuki, na pewno poradzisz sobie znakomicie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nie zeżre mnie stres, to sobie poradzę. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Niech ten wyjazd będzie piękny i owocny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo niezapomnianych wrażeń. Wiem, ze wrócisz zadowolona.
    Szczęśliwej podróży:)

    OdpowiedzUsuń