Moje motto

„Często spotykam się ze stwierdzeniem, że wszyscy jesteśmy niepełnosprawni. Ludzie bywają okaleczeni w najróżniejszy sposób: zatruci przez toksyczne relacje, zranieni przez miłość, przytłoczeni utratą pracy, rozdarci wewnętrznie z powodu rozpadu rodziny, sparaliżowani strachem czy niepokojem... Okaleczenie może dotyczyć każdego, w każdej sferze życia i w każdym środowisku społecznym” - J.-B. Hibon "Pijany ze szczęścia. Opowieść o życiu spełnionym"

wtorek, 22 grudnia 2015

Odpocząć sobie czas

Wyszłam dzisiejszego popołudnia z uczelni bez oglądania się za siebie. I to nie dlatego że się spieszyłam, albo coś mnie zdenerwowało - po prostu wyrosłam już chyba z sentymentalnych rozstań z miejscem mojej obecnej nauki. W szatni po w-fie pożyczyłam wszystkim "wesołych świąt" itp. itd, najbliższym dałam pierniczki i na półtora tygodnia zamknęłam rozdział pt. "Jeżdżenie do szkoły".

Cieszę się, że święta wypadają mniej więcej w 4 miesiącu nauki. Najbardziej chyba z tego, że w założeniu wreszcie się wyśpię. Prawie codzienne wstawanie przed 5, często po 3-4 godzinach snu, bywa wyczerpujące. Jakoś funkcjonuję w tym trybie, aczkolwiek mały reset mi się z pewnością przyda. Planuję podgonić też notatki z zajęć, po powtarzać materiał. Kurczaczek, sesja się zbliża, a wraz z nią zaliczenia. Tak szybko to wszystko zleciało, zdecydowanie za szybko. Ale i tak przede wszystkim planuję postawić na wypoczynek. W końcu mi też się coś od życia należy, prawda?

4 komentarze:

  1. Przeżywasz Karolinko mniej więcej to samo co ja. Powiedzieć w pewnym momencie "STOP" jest zawsze potrzebne każdemu. Napisz do mnie kochana kiedyś na maila milenamarzena@gmail.com , z chęcią bym z Tobą więcej popisała. 3maj się i Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miluś, skarbie Ty mój, jak się cieszę, że do mnie trafiłaś :)

      Usuń
  2. Odpoczynek i naładowanie akumulatorów w tak cudnym czasie to nic lepszego. Więc odpoczywaj i ciesz się świętami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo powiedzieć, trudno zrobić :)

      Usuń