Moje motto

„Często spotykam się ze stwierdzeniem, że wszyscy jesteśmy niepełnosprawni. Ludzie bywają okaleczeni w najróżniejszy sposób: zatruci przez toksyczne relacje, zranieni przez miłość, przytłoczeni utratą pracy, rozdarci wewnętrznie z powodu rozpadu rodziny, sparaliżowani strachem czy niepokojem... Okaleczenie może dotyczyć każdego, w każdej sferze życia i w każdym środowisku społecznym” - J.-B. Hibon "Pijany ze szczęścia. Opowieść o życiu spełnionym"

piątek, 28 sierpnia 2015

Audycja o pielgrzymce w Radiu Katowice

W poniedziałkowy wieczór słuchacze "Polskiego Radia Katowice" mogli odsłuchać relacji z XXIV Pieszej Pielgrzymki Sosnowieckiej. Jako jednemu z jej uczestników nie dane mi było tego dokonać, ze względu na panujące warunki. Na szczęście poprzez stronę diecezji dotarłam do audycji, którą ktoś umieścił na znanym portalu youtube. Ponieważ blogger w miarę przyjazny sposób pozwala na umieszczaniu na swoich blogach filmików, postanowiłam się nim z Wami podzielić. Jednak uprzedzam - audycja nie jest krótka, trwa ponad 30 minut. Niemniej sądzę, że w bardzo ciekawy sposób uzupełnia moją wczorajszą relację z pielgrzymki, chociażby o autentyczne wypowiedzi jej uczestników na temat m.in. trasy przemarszu, a także zawiera zapis kazania wygłoszonego przez biskupa Grzegorza Kaszaka podczas Mszy świętej inauguracyjnej.
Powoli zaczynam odczuwać skutki ponad 60 kilometrowej drogi - prawa, ta bardziej obciążona stopa, trochę mi spuchła. Doraźnie obłożyłam ją "Alcasetem". Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja, ja jednak wierzę, że to zwykłe nadwyrężenie i w miarę szybko wszystko wróci do normy. Najwyżej będzie to jedyny uszczerbek na zdrowiu, jaki poniosłam. Jakaś ofiara musi być, a skoro nie mam nawet bąbli na stopach to widać będę miała jedną z nich opuchniętą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz