Moje motto

„Często spotykam się ze stwierdzeniem, że wszyscy jesteśmy niepełnosprawni. Ludzie bywają okaleczeni w najróżniejszy sposób: zatruci przez toksyczne relacje, zranieni przez miłość, przytłoczeni utratą pracy, rozdarci wewnętrznie z powodu rozpadu rodziny, sparaliżowani strachem czy niepokojem... Okaleczenie może dotyczyć każdego, w każdej sferze życia i w każdym środowisku społecznym” - J.-B. Hibon "Pijany ze szczęścia. Opowieść o życiu spełnionym"

wtorek, 11 sierpnia 2015

Grunt to bycie czujnym

Ta moja praktyka to w gruncie rzeczy trochę monotonna jest. Bo owszem, wprowadzanie programów pielgrzymek stronkę jest fajne(brr, jak ja nie lubię tego słowa), dużo się uczę, ale po ponad 30 takich programach człowiek po prostu się wyłącza. Jeżeli dodamy do tego temperaturę panującą za oknem, to wychodzi z tego niezły młyn. Tym sposobem Lolek robi wszystko niczym robot. Co prawda jeszcze myślę nad poprawianiem ewentualnych literówek, znaków interpunkcyjnych etc., ale całą resztę, łącznie z zastanowieniem się, czy dany program jest poprawnie logistycznie ułożony, już pomijam. Dlaczego? Bo po prostu nie rzuca się w oczy. Nie jest jednak ze mną aż tak źle, ponieważ dzisiaj zauważyłam pewną "perełkę". Dla mnie to istne mistrzostwo napisać w jednym dniu przelot z Rio de Janeiro do Paryża, aby w następnym zamieścić przelot w odwrotną stronę i spędzenie dnia na plaży Copacabana. Na logikę brzmiało to tak, że zamiast z Francji udać się do Polski(wszak to był ostatni dzień), to oni mieli wrócić się do Brazylii :/. Takiego czegoś jeszcze nie widziałam, nie słyszałam, a tym bardziej nie potrafię sobie tego wyobrazić. Dlatego błąd czym prędzej został zgłoszony mojemu opiekunowi, a on ma już załatwić resztę. Mam nadzieję, że do jutra poprawi ten błąd i będę mogła wprowadzić program do systemu, zachowując jakiś porządek w całej bazie danych. Najwyżej Brazylia wymiesza się z Japonią. Mój kolega szukał Hiszpanii w Afryce, więc w ostateczności kraj z Ameryki Południowej może się znaleźć w Azji...

1 komentarz:

  1. ach te upały ;) tyle zamieszania przez nie ;) - ja wszystko teraz zrzucam na nie ;)

    OdpowiedzUsuń