Moje motto

„Często spotykam się ze stwierdzeniem, że wszyscy jesteśmy niepełnosprawni. Ludzie bywają okaleczeni w najróżniejszy sposób: zatruci przez toksyczne relacje, zranieni przez miłość, przytłoczeni utratą pracy, rozdarci wewnętrznie z powodu rozpadu rodziny, sparaliżowani strachem czy niepokojem... Okaleczenie może dotyczyć każdego, w każdej sferze życia i w każdym środowisku społecznym” - J.-B. Hibon "Pijany ze szczęścia. Opowieść o życiu spełnionym"

czwartek, 26 lutego 2015

Ponad 10 tysięcy odsłon

No i stało się. Licznik na blogu odnotował ponad 10 tysięcy odsłon bloga. W ciągu ośmiu miesięcy pisania mojego bloga, tyle właśnie osób zajrzało na niego. Co będzie za kolejne 10? Nie mnie o tym myśleć. Mam nadzieję, że wśród tych osób są takie, którym ten blog naprawdę się podoba, które może coś z niego wynoszą. Nie tylko pustą treść, ale może i przeświadczenie, że ludzie niepełnosprawni też są członkami społeczeństwa, że chcą i potrafią brać czynny udział w życiu, że mają pasje i zainteresowania, które rozwijają. 

A wszystkich odwiedzających mój blog zapraszam na słodkie co nieco  :)

1 komentarz:

  1. ale cudnie wygląda-na pewno jest pyszne :D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń